Vores utrolige planet
National Geographic, den anerkendte filminstruktør Darren Aronofsky og den prisvindende filmproducer Jane Root præsenterer en cinematografisk serie med Will Smith som vært. Vores utrolige planet afslører de magiske skæbne-begivenheder, der gør det muligt for Jorden at være den eneste planet med liv. Det er en fantastisk historie, som sættes i perspektiv af de eneste, der har forladt Jorden – astronauter.