Life and Beth
Beths liv ville se godt ud på papiret. Hun klarer sig godt som vindistributør, har en succesfuld kæreste og bor på Manhattan. Da en uventet begivenhed tvinger Beth til at forholde sig til sin fortid, ændrer hendes liv sig for altid. Gennem flashbacks lærer Beth, hvordan hun blev den, hun er, og hvem hun ønsker at blive - en person med et større, dristigere og mere autentisk liv.