The Worst of Evil
I 1995 går Korea, Kina og Japan sammen om at optrevle narkokarteller. Junmo, en kriminalbetjent fra landet, går undercover i Gangnam Union-banden, uden at kende til det komplicerede forhold mellem hans kone Euijeong og bandens leder Gicheul. Deres sammenflettede skæbner rammer dem hårdt.