Gangnam B-Side
Jaehee, den populære callgirl på en klub i Gangnam, forsvinder. Kriminalbetjent Kang Dongwoo vender tilbage for at løse sagen, anklager Min Seojin vil stige i graderne, og Gangnams forbryder Yoon Gilho træder frem som mistænkt. De tre graver i netværket af forbindelser bag sagen.
En række sager om forsvundne personer har vendt Seoul på hovedet. Imens forsvinder Jaehee, den populære callgirl på en klub i Gangnam. Kriminalbetjent Kang Dongwoo vender tilbage for at løse sagen, anklager Min Seojin vil stige i graderne, og Gangnams forbryder Yoon Gilho træder frem som mistænkt. De tre graver i det store netværk af forbindelser bag sagen.
Dongwoo bemærker forandringer i Gangnam. Gilho støder på problemer i sin efterforskning.
Efterforskningen går skævt, så Seojin foreslår Dongwoo at samarbejde. Gilho får ubehageligt nyt.
Gilho giver Seojin og Dongwoo en gennemgang af sagen. De tre tager til Colosseum.
Seojin slutter sig til Hakgu og stiger i graderne. Dongwoo bliver chauffør og går efter Yeseo.
Gilho vender tilbage for at hævne Jaehee og møder Dongwoo, der leder efter Yeseo.