Mickey Go Local
Mickey og hans venner udforsker det bedste i Singapore og Malaysia - fra mad til traditionel beklædning og ikonisk, moderne arkitektur. Undertiden er de turister, der går omkring, og til andre tider er de lokale der viser deres levemåde, men de ender altid i pudsige og underholdende situationer.