My Name is Earl
Earl har truffet for mange forkerte valg i sit liv. Men en skæbnesvanger begivenhed forvandler hans liv til et livsfornyende kaos. Da en bil rammer Earl – lige efter han har vundet i lotteriet – får han en åbenbaring og begynder at stille spørgsmål til karma. Fra det øjeblik bliver han fast besluttet på at opveje alle de uretfærdigheder, han tidligere har begået.