Nazi Megakonstruktioner: Rusland's Krig
Denne serie afslører den udspekulerede strategi, militærteknologien og de forsvarsmæssige megastrukturer, der blev anvendt under Hitlers voldsomme invasion af Rusland under 2. verdenskrig.