Farm Rebellion
Benedikt Bösel var investeringsekspert, men så ramte finanskrisen, og med den fulgte en søgen efter mening. I dag er han en landmand og visionær leder af et ungt team, som afprøver en radikal ny type landbrug i kampen mod klimaforandringer. Sammen med eksperter som Auma Obama fra Kenya, Jean-Martin Fortier fra Canada og Ernst Götsch fra Brasilien skal forandringen lykkes. Benedikt og hans team påbegynder et hårdt år, hvor de kæmper mod tørke og deres egne begrænsninger.