Pam & Tommy
"Pam & Tommy" foregår i internettets vilde, tidlige ungdom og er baseret på den utrolige og sande historie om Pamela Anderson (Lily James) og Tommy Lees (Sebastian Stan) sexvideo. Videoen blev stjålet fra parrets hjem af en utilfreds entreprenør (Seth Rogen) og gik fra underjordisk VHS-piratkopi-raritet til global sensation, da den ramte internettet i 1997. En kærlighedshistorie, kriminel eskapade og historie til skræk og advarsel, alt sammen i ét.