Pandora: Beneath the Paradise
Hong Taera bliver fanget i en skæbne, der minder om den Pandora led i den græske mytologi. Taera lever et misundelsesværdigt liv med en perfekt mand og en skøn datter. Men hendes fortrængte minder dukker op til overfladen. Hun tager ud for at få hævn og beskytte sin elskede familie.
Hong Taera lever et misundelsesværdigt liv med en perfekt mand og en skøn datter. Men da hendes fortrængte minder begynder at dukke op, bliver hun fanget i en skæbne, der minder om den Pandora led i den græske mytologi. Nu må hun bytte den elegante selskabskjole og en buket duftende blomster ud med en blodplettet læderjakke og en revolver i hånden. Taera tager ud for at få hævn og beskytte sin elskede familie.