RACE
Med et kort CV, men masser af gåpåmod, får Park Yoonjo en sjælden mulighed, da hun bliver ansat ved det førsteklasses firma, Seyong, gennem Spec-Out, et uvildigt ansættelsesfirma. Yoonjo har dog stadig lang vej til at vise sin værdi, fra direktørerne, der kun ser hende som et middel til promovering for firmaet, til sine kollegaer, som er usikre på, om der var fairness i hendes ansættelse. Alligevel kæmper Yoonjo sig igennem livet med sin gamle ven og kollega Ryu Jaemin, rollemodel CCO Goo Yijung og bedste støtte, direktøren Seo Donghoon.