Gurli Gris
Serien fokuserer på livet for Gurli og hendes familie og venner. Gurlis familie består af lillebror Gustav, Mor Gris og Far Gris. Sommetider er der også Bedstefar Gris og Bedstemor Gris, samt Chloe Gris (Gurlis kusine), Onkel Gris og Tante Gris. Chloe har en lillebror, Alex, og to venner, Simon Egern og Belinda Bjørn.