Salem
Salem foregår i 1600-tallets ustabile Massachusetts, hvor den ser nærmere på, hvad der virkelig startede byens berygtede hekseprocesser, og afslører den mørke, overnaturlige sandhed, der gemmer sig bag facaden i denne berygtede periode af amerikansk historie.