MPower
Hvert afsnit af "MPower" ser nærmere på de mest ikoniske kvinder i Marvel Cinematic Universe. Kvinderne bag Guardians of the Galaxy, Wakanda, Captain Marvel og Scarlet Witch kaster nyt lys over deres triumfer sammen med fans, hvis liv er blevet berørt af heltenes historier.
Fra Carol Danvers og Wanda Maximoff til kvinderne i Wakanda og Guardians of the Galaxy - "MPower" går i dybden med dem alle, fra deres tilblivelse i Marvel-tegneserierne til MCU og videre derfra. En sammenfletning af arkivoptagelser, opfindsom animation og åbenhjertige interviews afslører, hvordan figurerne og kvinderne bag deres succes har påvirket fans over hele kloden.