The Catch
Alice Vaughan er Los Angeles’ bedste privatdetektiv, og hun tager på et privat hævntogt. Uanset hvor det fører hen, eller hvilke hemmeligheder hun må holde undervejs, vil Alice ikke lade sig bremse.