This Is Us
En forfriskende ærlig og provokerende serie, der følger en unik gruppe mennesker, hvis veje krydser og livshistorier flettes sammen på finurlig vis. THIS IS US er smart, moderne komediedrama, der vil ændre dine hverdagsformodninger om de folk, du tror, du kender.