Invasion fra rummet
Har mennesket virkelig set rumfartøjer og væsener fra andre planeter? Eller er der en helt fornuftig forklaring på disse observationer?
Har mennesket virkelig set rumfartøjer og væsener fra andre planeter? Eller er der en helt fornuftig forklaring på disse observationer? På trods af at ligne noget fra en science fiction-film forbliver det et faktum, at der har været adskillige rapporteringer fra mennesker, der hævder at have set uidentificerbare luftfartøjer og mystiske flyvende genstande. Mange er blevet affejet som upålidelige vidneudsagn eller fup. Men nogle få er sværere at forklare. Invasion Earth undersøger verdens mest spændende ufo-observationer for at besvare det ældgamle spørgsmål - er vi alene? Ved hjælp af forskere, luftfarts- og militæreksperter undersøges og testes al dokumentation grundigt.