Zenimation
Træk stikket ud, slap af og genopfrisk dine sanser med Disneys Zenimations lyd- og lystæppe. Om det er Raya og Sisu i regnen, Vaiana, der drages af havet, Baymax, eller Udyret, der bliver til et menneske igen, så kan du være sikker på, at disse ikoniske scener vil give dig en uforlignelig lydoplevelse.
Zenimation, et lyd- og lystæppe bestående af brudstykker fra Walt Disneys tidløse klassikere, er tilbage med endnu en sæson. Nyd øjeblikke fra over otte årtiers publikumsfavoritter - inklusive scener fra Disneys første spillefilm, Snehvide og de syv små dværge, samt helt nye øjeblikke fra Raya og den sidste drage. Træk stikket ud, slap af og genopfrisk dine sanser med Disneys Zenimation, en hyldest til de kunstnere, som gennem lyd og billeder sammen har skabt Disneys kulturarv. Skabt og redigeret af David Bess. Produceret af Amy Astley. Fra Walt Disney Animation Studios.