Sharks Up Close with Bertie Gregory
Bertie er i Sydafrika på sin hidtil mest dristige mission: at filme hvidhajer uden et beskyttende bur, mens de jager på lavvande.
Bertie tager til Sydafrika på sin hidtil mest dristige mission. De vilde farvande her er et hotspot for et af havets mest berømte og frygtede rovdyr, hvidhajen. Bertie dykker ned i det lave vand uden bur og forsøger at filme disse enorme hajer, der jager sæler. Ved at gå ind på deres domæne opdager han de udfordringer, de står over for på vores planet, der hastigt forandrer sig.