Mid-Century Modern
Serien følger tre bedste venner - homoseksuelle herrer i en vis alder - som efter et uventet dødsfald beslutter at tilbringe deres otium med at bo sammen i Palm Springs, hvor den rigeste af dem bor med sin mor.
Serien følger tre bedste venner - homoseksuelle herrer i en vis alder - som efter et uventet dødsfald beslutter at tilbringe deres otium med at bo sammen i Palm Springs, hvor den rigeste af dem bor med sin mor. Som en familie beviser de, at uanset hvor svære tingene bliver, er der altid nogen i nærheden, der kan minde en om, at det ville være bedre, hvis man fik ordnet sin hals.
Sybil hjælper Arthur med at få et job som personlig indkøber. Jerry vil til Donny Osmond-koncert.
Vennerne konfronterer deres nabo - et populistisk kvindeligt kongresmedlem og en vild festpige.
Vennerne beslutter sig for at lave ændringer i huset, men uventede gæster dukker op.