Tracker
Tracker har Justin Hartley i hovedrollen som Colter Shaw, en enspænder og overlevelsesekspert, der strejfer rundt i landet som dusørjæger, hvor han hjælper private borgere og politiet med at opklare alle mulige slags mysterier, mens han kæmper med sin egen splittede familie. Serien er baseret på den storsælgende roman The Never Game af Jeffery Deaver.
Colter og Russell må skynde sig at finde bagmændene og sætte en stopper for dem én gang for alle.
Mens Colter jagter spor om sin fars fortid, møder han en mand, der desperat leder efter sin datter.
Colter er såret og anklaget for en række mord og må stole på den uventede allierede, Billie.
Colter afslører en teenagers forretning med falske ID-kort og det hemmelige liv, han har skjult.
Colter opdager stjålne stoffer og forklædninger, der afslører et udspekuleret hævnplot.
En erfaren stuntman forsvinder efter et farligt stunt. Hans kæreste hyrer Colter til at finde ham.
Randy tilkalder Colter, da en af hans nære venner forsvinder under sin husarrest.
Colters søgen efter en kvinde, der forsvandt fra et afvænningscenter, tager en uventet drejning.
Colter og Russell går sammen om en personlig mission: at afsløre deres fars mystiske arbejde.