Mr Inbetween
At jonglere et forhold, forældreansvar, venskaber og en syg bror, mens man tjener penge, ville være svært for enhver, men det er især svært for Ray Shoesmith, eftersom han er lejemorder.
Mr Inbetween er en 30-minutters komedieserie, inspireret af kultfilmen “Tryllekunstneren” og omhandler Ray Shoesmith. At kombinere et forhold, rollen som forælder, venskaber og en syg bror, mens man skal forsørge sig selv, er vanskeligt for enhver, men det er særligt vanskeligt for Ray, når han er lejemorder. Ray “håndterer folk” — inddriver gæld, tager folks stoffer og våben og håndterer dem ofte permanent. Ray kræver respekt og tolererer ikke, når nogen ignorerer hans meget tydelige moral.