Ruby Red Handed: Stealing America's Most Famous Pair of Shoes
Da et par rubinrøde sko fra Troldmanden fra Oz bliver stjålet, må to betjente fra en lille by i Minnesota opklare sagen, der skaber overskrifter verden over.