Who’s the Daddy?
Et karakterdrevet komediedrama om moderskabets op- og nedture. To mødre mødes under uheldige omstændigheder på en helvedes forgård af en legeplads. Snart bliver tingene mere interessante, da de opdager, at de har langt mere til fælles, end nogen af dem kunne have forestillet sig.