Hawkeye
Marvel Studios' "Hawkeye" er en original, ny serie, der foregår i New York City efter "The Blip". Den tidligere Avenger, Clint Barton, også kendt som Hawkeye, har en tilsyneladende enkel mission: at nå tilbage til sin familie før juleaften. Men da en trussel fra fortiden dukker op, må Hawkeye modvilligt slå sig sammen med Kate Bishop, en 22-årig, dygtig bueskytte og hans største fan, for at afsløre en kriminel konspiration.
Bueskytten Kate Bishop havner midt i et kriminelt komplot, så Hawkeye må trække i trøjen igen.
Clint må hjælpe Kate med at tackle Træningsdragtmafiaen og et ægte mordmysterium.
Efter en hæsblæsende flugt tager Clint og Kate kampen op mod et omsiggribende kriminelt komplot.
Et skænderi er nær ved at ødelægge deres makkerskab, men Kate gør en opdagelse, der ændrer alt.