Raging Bullshark
I årevis er den mindre, ordinært udseende tyrehaj kommet ind på en tredjeplads efter den store hvidhaj og tigerhajen, når det kommer til dødbringende angreb på mennesker. Men mens klimaforandringerne varmer verdenshavene op og den territorium begynder at udvide sig, kommer tyrehajen på banen for at bevise sit værd og opnå titlen af verdens farligste haj.