Dinosaurs: The True Story
I en verden, hvor dinosaurerne overlevede og udviklede sig til at gå på Månen, er en gigantisk asteroide på vej mod Jorden. JASA (Jurassic Aeronautics and Space Administration) sætter alt ind på at afværge katastrofen.