Moon Girl og Devil Dinosaur
"Marvel´s Moon Girl og Devil Dinosaur", baseret på Marvles hit-tegneserier det 13-årige super-geni, Lunellla Lafayette, og hendes T-Rex, Devil Dinosaur.
"Marvels Moon Girl og Devil Dinosaur", baseret på Marvels hit-tegneserier, følger det 13-årige super-geni, Lunella Lafayette, og hende 10 tons tunge dinosaur, Devil Dinosaur. Efter Lunella ved et uheld bringer Devil Dinosaur ind i nutidens New York, arbejder duoen sammen for at beskytte byens Lower East Side mod farer.