Love Thy Nader
De fire friske Nader-søstre – Brooks, Mary Holland, Grace Ann og Sarah Jane – har byttet bayou-livet i Louisiana ud med storbyens mode, drama og jag i New York. Det sjove og stærke søsterskab skildres i denne dokumentarserie.
Denne friske dokumentarserie følger de fire uforbeholdne – og ofte sjove – Nader-søstre: Brooks, Mary Holland, Grace Ann og Sarah Jane. De er vokset op i Louisianas sumpland, men har byttet landsbylivet ud med mode, drama og New Yorks hektiske liv. Brooks pryder forsiden af Sports Illustrated, har en opsigtsvækkende skilsmisse bag sig og en hed romance i horisonten. Søstrene får muligheder, de aldrig havde turdet drømme om. De navigerer i eksklusive kredse, karrieredefinerende øjeblikke og et evigt foranderligt kærlighedsliv. Disse kvinder i tyverne satser stort – og lærer hurtigt. I en by, hvor man enten skinner eller brænder ud, har de altid hinanden.