Nino De Fuego, El
Aleixo Paz, kaldet "Boy From the Blaze", overlever en tragisk ulykke, der ødelægger hans liv. Kæmpende med smerte og vrede finder han trøst i sangskrivning. Med støtte fra en ven og hans mor samler han mod til at optræde, konfronterer sin frygt og finder håb.