One Track Mind
One Track Mind følger egernet Sophia, der efter sin ven Floras død tager på en togrejse. Hun forlader den dystre, nedslidte by, som afspejler hendes sindstilstand, for at gense stranden, hvor hun engang tilbragte en helt særlig dag med Flora.
One Track Mind følger egernet Sophia, der tager på en togrejse efter sin veninde Floras død. Hun forlader den dystre, nedslidte by, der afspejler hendes sorg, for at gense stranden, hvor hun engang havde en uforglemmelig dag med Flora. Sophia er knust, indesluttet og utilnærmelig. Men takket være en ny ven, Robin, som hun møder på vejen, og den smukke natur undervejs, begynder hun langsomt at åbne op. Hun bearbejder sorgen og indser, at hun gerne må være glad og spændt på livet igen, mens hun stadig bærer Flora i sit hjerte. Da Sophia når frem, opdager hun, at hun ikke behøver at vende tilbage til den triste by, hun følte sig fanget i. Hun beslutter at blive på det sted, der giver hende glæde og håb.