Flyvemaskiner 2: Redningsaktionen
Den verdensberømte racerflyver Dusty slår kræfterne sammen med et dynamisk hold brandfly. Sammen bekæmper de frygtløst en løbeild i Stempelbjergets Nationalpark, og Dusty lærer, hvad det betyder at være en ægte helt.