Leef!
Den livlige Anna i starten af fyrrerne beslutter sig for at begynde at skrive igen, hvilket hun ellers stoppede med for 25 år siden. Da hun begynder at skrive sin livshistorie, tvinges hun til at konfrontere smertefulde begivenheder fra sin fortid og låse op for de minder, der har afholdt hende fra virkelig at leve.