The Orville
400 år ude i fremtiden følger vi eventyrerne af The Orville, et mindre udforsknings-rumskib. Dets besætning, både mennesker og rumvæsener, står ansigt til ansigt med vidundere og fare i det ydre rum.
Orville-besætningen begiver sig ud på en mission for at udforske et farligt område i Krill-rummet.
Orville-besætningen opdager tegn på en moderne civilisation på en ubeboet planet.
Orville-besætningen leder en unionsdelegation for at underskrive en fredsaftale med Krill.
Spændingerne stiger, da Kelly hjælper Topa med at forberede sig til Union Point-optagelsesprøven.
Skabelsen af et kraftfuldt nyt våben placerer Orville-besætningen i et politisk og moralsk dilemma.
Der bliver fejret ombord på skibet i sæsonfinalen af "The Orville: New Horizons."