Kaninhulen
En ung kanin tager på en rejse for at grave sit drømmehul helt uden at vide, hvad hun har gang i. For at undgå at afsløre sine fejl og mangler overfor naboerne, graver hun sig dybere og dybere i problemerne. Da hun, bogstaveligt talt, rammer bunden, opdager hun, at der ingen skam er i at bede om hjælp.