The Aftermath
I efterkrigstidens Tyskland i 1946 ankommer Rachael Morgan til Hamborg, der ligger i ruiner. Her skal hun genforenes med sin mand, Lewis – en britisk oberst, der skal genopbygge byen. Rachael finder ud af, at de skal dele deres hjem med en tysk enkemand og hans vanskelige datter. I disse spændingsfyldte omgivelser bliver had og sorg erstattet af lidenskab og forræderi.