Disney Rewind Concert — Live From D23
Spol tilbage til VHS-tidens magi med det ultimative throwback-event, der byder på de største Disney- og Pixar-hits fra 80’erne og 90’erne – fyldt med nostalgiske musikalske indslag og optrædener af Disney- og Broadway-stjerner, herunder Disney-legenderne Jodi Benson, Susan Egan og Bill Farmer. Gå fra "Zero to Hero" og se det hele "I 2 I" i dette episke event – optaget live på scenen!
Spol tilbage til VHS-tidens magi med et stort throwback-event, der byder på de bedste Disney- og Pixar-hits fra 80’erne og 90’erne! Stjerner fra Broadway og tegnefilmene tager os med til en helt særlig generation af Disney-musik med spektakulære optrædener, kæmpe lysshows og storslået animation. Gå fra "Zero to Hero" og stå "I 2 I" med fanfavoritter fra Fedtmule og søn, Herkules, Toy Story, Den lille havfrue, Newsies, Aladdin, Tarzan, Løvernes konge, Mulan, Pocahontas, Disney Sjov og mange flere! Gå ikke glip af denne episke begivenhed med Jared Dixon, Alyssa Fox, Arielle Jacobs, Josh Strickland, Raena White, Jim Cummings, Andrew Barth Feldman, Bret Iwan, Kevin Lima, Kaitlyn Robrock og Disney-legenderne Jodi Benson, Susan Egan og Bill Farmer – optaget live på scenen!