En nervøs ung alien i et rumskibs kontrolcenter skal forsøge at bortføre en sovende landmand under en streng instruktørs opmærksomme blik.
Da en selvsikker ung alien kommer bag rumskibets styrepind, skal han forsøge at bortføre en slumrende landmand under en kritisk instruktørs opmærksomme blik. Men at bortføre mennesker kræver præcision og indlevelse, og med et par få fejl står det smerteligt klart, hvorfor der ikke bliver bortført flere mennesker hvert år.