Arjan's Big Year
I 2016 begav fuglekiggeren Arjan Dwarshuis sig ud på en dristig mission: At se flere fuglearter på et enkelt år end nogen anden i historien. Denne film følger hans rejse gennem 40 lande, fjerntliggende regnskove og glohede ørkener i et målrettet kapløb for at slå verdensrekorden.