Tab og vind
I Pixars første originale serie følger vi otte forskellige karakterer og deres sammenflettede historier under forberedelserne til deres store kamp om softballmesterskabet. Serien afdækker, hvordan det er at være hver enkelt af karaktererne - de usikre unge, deres curlingforældre, selv en softballdommer med kærlighedskvaler - med ufatteligt morsomme, meget følelsesladede og unikt animerede perspektiver.
I Pixars første originale serie følger vi otte forskellige karakterer og deres sammenflettede historier under forberedelserne til deres store kamp om softballmesterskabet. Serien afdækker, hvordan det er at være hver enkelt af karaktererne - de usikre unge, deres curlingforældre, selv en softballdommer med kærlighedskvaler - med ufatteligt morsomme, meget følelsesladede og unikt animerede perspektiver. Serien er instrueret, skrevet og produceret under ledelse af Carrie Hobson og Michael Yates med David Lally som producer.
Lauries usikkerhed omkring den forestående kamp om mesterskabet viser sig som et sansende væsen.
Dommeren Frank lever sit liv på sidelinjen, ude af stand til at sænke paraderne.
Rochelle udnytter en chance for at tjene nogle penge, da hun ved at midlerne er knappe.
Den enlige mor Vanessa forguder sine børn og den kærlighed, hun får på sociale medier.
Ira keder sig til en kedelig softballkamp, og bliver venner med nogle ældre ballademagere.
Selvom han er kølig og selvsikker, skændes Yuwen med Lille Yuwen - hans barnagtige, sårbare selv.
Træner Dans lederskab er afgørende, når holdet kæmper sig vej til kampen om mesterskabet.