Welcome To Gomorrahland
Camorraen er i knæ takket være 'Welcome to Gomorrahland,' et komedieshow, der gør grin med den kriminelle organisation. Succesen gør skuespillerne til stjerner, men da truslerne begynder, tvinges de ind i et beskyttelsesprogram, mens den uretfærdigt anklagede Camorra planlægger hævn.