Death of a Shadow
Nathan Rijckx døde i første verdenskrig. I en mørk underverden holder en mystisk samler hans skygge fanget. Han tilbyder Nathan at fortsætte livet, hvis han kan skaffe ham 10.000 skygger. Nathan savner Sarah, kvinden, han blev forelsket i, inden han døde. Men da han finder ud af, at hun er blevet forelsket i en anden, bliver han jaloux, og det får ham til at gøre noget bittert med dødelige følger.