Amnesia
Fotografen Alex, som på mystisk vis ikke kan fotografere mennesker, vender tilbage til sit barndomshjem, da hans mor bliver syg. I genforeningen med sin tvillingebror blusser gamle spændinger op og afslører en mørk hemmelighed, der ødelagde deres bånd og blokerer hans kreativitet.