Flue-kampen
Rødes fredelige morgenrutine med at vande blomster afbrydes, da et insekt flyver tæt på hans ansigt. Han prøver forskellige metoder til at få insektet væk, og han ender med at sprøjte vand på det. Han tror, det var nok, og er glad, men så ser han det drivvåde insekt på Stanleys statue. Det er ude af stand til at flyve og Røde får dårlig samvittighed og tører insektet, og ser det flyve bort. Mens Røde stadig er i gang med at vande, vender insektet tilbage, men nu har det venner med.