Born in China
Disneynature tager dig med en episk rejse ud i Kinas vildnis. Følg historierne om tre dyrefamilier, an kærlig pandamor, der vejleder sin voksende unge, en ung marekat, der føler sig tilsidesat af sin spæde søster, og en sneleopardmor, der opfostrer to unger i et af Jordens hårdeste områder. Med flotte, aldrig før sete billeder navigerer filmen i Kinas terræn - fra de kolde bjerge til bambusskovens hjerte - på vingerne af røde traner, der binder disse ekstraordinære fortællinger sammen.