Mickeys gyserhistorier
Mickey, Minnie, Anders, Andersine og Fedtmule deler uhyggelige historier om lejrbålet til halloween! Disse helt nye stopmotion-kortfilm er fyldt med ramlende ravage og kriblekrable-sjov for alle!