The Devil wears Prada 2
Andy Sachs (Anne Hathaway) vender tilbage til New York og bladet Runways smarte lokaler som ny temaredaktør. Der finder hun sin formidable, tidligere chef Miranda Priestly (Meryl Streep), der navigerer i et medielandskab, der truer hendes blanke tryksags-imperium. Velkendte hadevenner og moderigtige, nye ansigter er med på podiet i denne forrygende efterfølger.
Næsten 20 år efter deres ikoniske præstationer som Miranda, Andy, Emily og Nigel vender Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt og Stanley Tucci tilbage til New York Citys fashionable gader og bladet Runways smarte lokaler i den forrygende efterfølger til fænomenet fra 2006, som definerede en generation. Andy Sachs er nu den nye temaredaktør og finder sin formidable, tidligere chef, der navigerer i et medielandskab, der truer hendes blanke tryksags-imperium. Filmen forener de oprindelige skuespillere med instruktør David Frankel og forfatter Aline Brosh McKenna — med et manuskript, der bygger på bogen af Lauren Weisberger — og præsenterer os for et helt nyt podium af karakterer.