Det vilde dusin
Et midaldrende par vil kombinere opdragelsen af deres tolv børn med to krævende karrierer. Han som ”Big Ten” footbaltræner på et universitet, og hun som forfatter på bogturné. Snart opdager de, at store familier og store karrierer ikke så let lader sig forene.