The Housewife & the Shah Shocker
Lær om de banebrydende beskyldninger mod Jen Shah, kendt fra "The Real Housewives of Salt Lake City", og hendes mulige involvering i et telemarketing-fupnummer.
Fans undrer sig ofte over, hvordan Jen Shah, stjernen fra "The Real Housewives of Salt Lake City" har råd til at leve så luksuriøst. Efter hun blev beskyldt for at stå bag et telemarketing-fupnummer, der narrer ældre til at opgive deres livsopsparinger, er folk begyndt at teoretisere.