Murdered by Hollywood (The Writer With No Hands)
En professor har mistanke om, at CIA har myrdet en Hollywood-manuskriptforfatter for at dække over en regeringshemmelighed. Efter at have modtaget et truende telefonopkald tager han til Hollywood for at efterforske sagen, hvilket afdækker dystre sandheder om den magtfulde forbindelse mellem underholdning og efterretning.